viernes, 14 de octubre de 2011

Benvinguts i benvingudes al meu blog de treball!

Primer de tot, cal que em presenti. Sóc un estudiant tardà, m’he incorporat als estudis universitaris als 25 anys. Tot i la por que suposa entrar a la vida universitària quan els teus companys d’infància ja han acabat o estan a punt d’acabar la carrera, he de dir que això et fa sentir una mica desplaçat, ho afronto amb molta il•lusió. He començat un nou camí a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna en el Grau d’Educació Primària, és a dir, magisteri. La meva elecció ve donada per les experiències que he tingut amb els infants com a educador ja sigui en casals, classes de guitarra individuals i en grup, conjunt instrumental, suport d’infants amb necessitats especial... i perquè negar-ho, per influència dels meus pares l’un professor de guitarra a l’Escola Municipal de Nou Barris i l’altre mestra d’Educació Especial al CEE Can Barriga. La meva missió serà trobar la vocació de mestre durant els quatre anys de Grau i sobretot anar veient en que m’especialitzaré, de moment tinc bastant clar que la música és el que m’agrada ensenyar.

Doncs bé, en aquest blog de treball intentaré plasmar reflexions, interessos i curiositats de les tasques que m’aniré trobant durant el primer quadrimestre. Cal dir que el blog forma part del treball d’una assignatura nova per a mi, les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació), el que vull dir amb això és que el blog no el faig per gust propi, però si més no, intentaré trobar-hi el gust en això de ser un “Blogger”.

0 comentarios:

Publicar un comentario